Paras asiakaskokemus

Työskentelemme vastuullisemman ja paremman kaupunkiasumisen puolesta. Lumo-brändi tarjoaa asukkaillemme parhaan asumisen asiakaskokemuksen. Päätavoitteinamme ovat tyytyväinen asukas ja suositteluhalukkuuden (NPS) kasvattaminen.

Paras asiakaskokemus -painopisteen tavoitteet

Tyytyväinen asukas

  • Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien viestinnän helppoudesta asiointikanavasta riippumatta on 4,5/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
  • Lisäämme vastuullista asumista ja asukkaiden omaa hyvinvointia edistäviä palveluita.
  • Vuoden 2023 loppuun mennessä kotitalouksistamme 90 prosenttia hyödyntää My Lumo -palvelua.

Ympäristöystävällinen ja vastuullinen Lumo

  • Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien jätteiden lajittelun ja kierrättämisen helppoudesta ja toimivuudesta on 4/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
  • Tehostamme asukkaidemme jätteiden lajittelua ja vähennämme sekajätteen määrää vuosittain. Vuoteen 2025 mennessä vähintään 80 prosentissa Lumo -kodeista on nelijakoinen lajitteluratkaisu.
  • Vuoden 2025 loppuun mennessä vähintään 70 prosenttia kiinteistöjemme kodinkoneista on luokitukseltaan energiatehokkaita.

Turvallisuus ja viihtyisyys

  • Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien turvallisuudesta ja viihtyisyydestä on 4/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
  • Kaikissa kiinteistöissämme on vuoden 2025 loppuun mennessä energiatehokas ja turvallisuutta lisäävä riittävä valaistus.
  • Huolehdimme asuntojen terveellisistä sisäympäristön olosuhteista.
  • Edistämme asumisen yhteisöllisyyttä esimerkiksi aktiivisten Lumo-tiimien avulla.
  • Edistämme Asiakkaan silmin -toimintamalliamme.

Asumisen älyratkaisut ja lisäpalvelut

  • Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien arkea helpottavista vastuullista asumista edistävistä palveluista on 4/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
  • Vuoden 2025 loppuun mennessä kaikissa kiinteistöissämme on mahdollisuus yhteiskäyttökulkuneuvoon.

Päivitetty 21.2.2023