Paras asiakaskokemus
Työskentelemme vastuullisemman ja paremman kaupunkiasumisen puolesta. Lumo-brändi tarjoaa asukkaillemme parhaan asumisen asiakaskokemuksen. Päätavoitteinamme ovat tyytyväinen asukas ja suositteluhalukkuuden (NPS) kasvattaminen.

Paras asiakaskokemus -painopistealueelle olemme määrittäneet seuraavat tavoitteet:
- Vuoden 2023 loppuun mennessä, asukkaidemme antama arvosana
- Lumo-kotien turvallisuudesta ja viihtyisyydestä on 4/5
- Lumo-kotien jätteiden lajittelun ja kierrättämisen helppoudesta ja toimivuudesta on 4/5
- Lumo-kotien viestinnän helppoudesta asiointikanavasta riippumatta on 4,5/5
- Lumo-kotien arkea helpottavista vastuullista asumista edistävistä palveluista on 4/5
- Vuoden 2023 loppuun mennessä kotitalouksistamme 90 % hyödyntää My Lumo -palvelua.
- Kaikissa kiinteistöissämme on vuoden 2025 loppuun mennessä energiatehokas ja turvallisuutta lisäävä riittävä valaistus.
- Tehostamme asukkaidemme jätteiden lajittelua ja vähennämme sekajätteen määrää vuosittain. Vuoteen 2025 mennessä vähintään 80 % Lumo-kodeista on nelijakoinen lajitteluratkaisu.
- Vuoden 2025 loppuun mennessä vähintään 70 % kiinteistöjemme kodinkoneista on luokitukseltaan energiatehokkaita.
- Vuoden 2025 loppuun mennessä kaikissa kiinteistöissämme on mahdollisuus yhteiskäyttökulkuneuvoon.
- Edistämme Asukkaan silmin -ohjelmaamme.
- Huolehdimme asuntojen terveellisistä sisäympäristön olosuhteista.
- Edistämme asumisen yhteisöllisyyttä aktiivisten Lumo-tiimien avulla.
- Lisäämme vastuullista asumista ja asukkaiden omaa hyvinvointia edistäviä palveluita.
Päivitetty 16.12.2020