Takaisin arkistosivulle
2.4.2020 | Blogit

Parasta asiakaskokemusta kehittämässä

Joonas Kosonen, kehittämispäällikkö, Kojamo Oyj

Työskentelen asiakasrajapinnan prosessien parissa kehittäen asumista helpottavia palveluita. Hyvä esimerkki asumista helpottavista palveluista on avainpalvelut: kun asukas on vuokrannut kodin, hän voi tilata avaimet minne tahansa avainkuriiri-palvelulla avulla tai noutoavain-palveluna lähimpään k-kauppaan tai R-kioskiin. Työhöni kuuluu myös palveluiden kysynnän seurantaa, kehitysehdotusten työstämistä ja palvelukumppanien tapaamista.

Olen tehnyt kehittämispäällikön työtä kaksi vuotta. Työssäni pääsen vaikuttamaan asumisen palvelukokemukseen. Asumisen palveluilla helpotamme esimerkiksi asukkaan muuttoa uuteen kotiinsa. Arki helpottuu ja tekee siitä astetta myös turvallisempaa Smartpost-automaattipalvelulla. Automaattiin voi tilata verkko-ostoksia ja sen kautta voi lähettää vaikkapa paketit, kirjeet ja kortit. Kauttamme saat myös alennusta kotisiivouksesta. Lisää palveluistamme saat tietoa täältä: Lumo.fi/edut

Testaamme rohkeasti ja ennakkoluulottomasti uutta, yritämme oppia ja tehdä jokaisesta palvelusta asukkaidemme aito arjen helpottaja.

Työ tuntuu seikkailulta, koska saan luoda uutta. Uudet palveluideat perustuvat asukkaiden tarpeisiin. Ennen kuin ideasta edetään kehittämiseen ja kaupallistamiseen, tutkimme muun muassa, onko palvelulle kysyntää ja minkälainen kumppani olisi paras palveluntarjoaja tai palvelun yhteiskehittäjä. Testaamme rohkeasti ja ennakkoluulottomasti uutta, yritämme oppia ja tehdä jokaisesta palvelusta asukkaidemme aito arjen helpottaja.

Kojamo on vahva edelläkävijä, jossa haluamme tehdä asiat paremmin. On hienoa olla kehittämässä parasta asiakaskokemusta. Voin olla ylpeä siitä, mitä teen.

Tähän tulee asettamasi yhteystieto…