Takaisin arkistosivulle
12.3.2020 | Blogit

Aluejohtaja varmistaa erinomaisen asiakaskokemuksen

Sanna Karppinen, aluejohtaja, Kojamo Oyj

Vastuullani on varmistaa, että myynti- ja palveluorganisaatiomme toimii ja asiakaskokemus on erinomainen. Tärkeintä on, että kotikeskustemme loistavalla henkilöstöllä on aina parhaat mahdollisuudet onnistua työssään. Se edellyttää toimintasuunnitelmia, budjetteja, selkeitä tavoitteita ja hyvää työilmapiiriä.

Nautin siitä, että saan tehdä töitä ihmisten kanssa. Työskentelen 3–4 päivää viikosta Helsingissä pääkonttorilla ja muun ajan muissa kotikeskuksissa ympäri Suomen. Työpäiväni sisältävät paljon tapaamisia ja palavereja, joista osa on etäpalavereja riippuen siitä, missä milloinkin olen. Yhdessä ideoimme, kehitämme ja mahdollistamme. jotta palvelumme olisi hyvää ja tehokasta.

Tavoiteorientoituneena ihmisenä nautin myös siitä, että työn tulokset näkyvät. Autamme toinen toisiamme niin, että saavutamme tavoitteet ja asiakaskokemus on onnistunut, samalla kun työnteko on hauskaa ja innostavaa. Tänne on joka päivä mahtavaa tulla töihin!

Kojamolla olemme tärkeimmän äärellä: koti on valtavan merkityksellinen paikka ja se voi olla oma, vaikka sitä ei omistaisi.

Rakastan haasteita ja niiden ratkomista. Hankalinta on, jos emme joskus pystykään ratkaisemaan asiakkaan tarpeita tai muutoin epäonnistumme tärkeimmässä tehtävässämme, eli erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisessa. Onneksi kaikilla on halu jatkuvasti kehittää asioita, nähdä tuloksia ja tsempata kaveria.

Työssäni pääsen edistämään turvallisuutta, asumista helpottavia palveluja sekä energistä ja toimivaa palveluorganisaatiota, mikä luo asukkaillemme parempaa kaupunkiasumista. Kojamolla olemme tärkeimmän äärellä: koti on valtavan merkityksellinen paikka ja se voi olla oma, vaikka sitä ei omistaisi.

Sanna Karppinen

Aluejohtaja, muu Suomi

Karppinen on toiminut Kojamon pääkaupunkiseudun ulkopuolisten Lumo-kotikeskusten aluejohtajana vuoden 2019 alusta alkaen.

Ota yhteyttä: sanna.karppinen@kojamo.fi