Takaisin arkistosivulle
4.11.2013 | Uutiset

VVO suunnittelee asiakaspalvelu­keskusta Helsinkiin

VVO:n call center-asiakaspalvelua suunnitellaan keskitettäväksi Helsinkiin palvelemaan maanlaajuisesti asiakkaita. Tämän lisäksi asiakkaita palvelevat edelleen VVO-kotikeskukset eri puolilla Suomea. Organisaatiomuutoksen tavoitteena on asiakaspalveluosaamisen keskittäminen ja asiakaspalvelun laadun parantaminen.

Samalla VVO keskittää myös muita toimintojaan valjastaakseen osaamistaan ja resurssejaan tehokkaammin toiminnan laadun kehittämiseksi. Organisaatiomuutoksesta aiheutuva yhteistoimintamenettely kohdistuu vain henkilöstöjärjestelyihin eikä tavoitteena ole vähentää henkilöstöä. Yhteistoimintaneuvotteluista on annettu esitys 4.11.2013.

Suunniteltu organisaatiouudistus käynnistää yhteistoimintaneuvottelut, jonka piirissä on noin 190 henkilöä sisältäen Asiakkuusosaston VVO-kotikeskukset, Talousosaston vuokravalvonnan ja talouspalveluiden johdon, Hallinto-osaston toimistopalvelut sekä Markkinointi- ja viestintä -osaston.

Yhteistoimintaneuvottelut liittyvät uudelleen organisoitumiseen sekä osaamisen vahvistamiseen ja fokusoimiseen. Suunnitelman perusteina ovat asiakkaiden palvelun kehittäminen strategian mukaisesti sekä osaamisen keskittäminen ja kehittäminen.

Yhtiöllä on tällä hetkellä 13 VVO-kotikeskusta eri puolilla Suomea. VVO:n palveluksessa työskentelee yhteensä noin 330 henkilöä.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Jani Nieminen puh. 050 373 4847,
etunimi.sukunimi(at)vvo.fi

VVO-yhtymä Oyj on Suomen suurin yksityinen vuokranantaja. Yhtiö tarjoaa hyvää vuokra-asumista ja asumisen Lumo-palveluja. Konserniin kuuluu noin 32 500 vuokra-asuntoa eri puolilla Suomea. Konserni työllistää noin 300 asumisen ammattilaista.