Lumo- ja VVO-kotien asukkaat aktiivisia sähköisten palvelujen käyttäjiä
Lumo- ja VVO-kodeissa asuville on tarjolla runsaasti sähköisen asioinnin palveluja. Vuokrasopimuksen allekirjoittamisen on voinut tehdä sähköisesti jo lähes puolentoista vuoden ajan. VVO-konserni otti täysin automatisoidun palvelun käyttöön ensimmäisenä toimialallaan syksyllä 2013, ja nyt sitä käyttää jo yli 70 % asiakkaista.
Lisäksi asukkaat voivat tarkastella vuokranmaksutietojaan, päivittää yhteystietojaan, tehdä vika-ilmoituksia huollolle, ottaa yhteyttä isännöitsijään, tehdä ilmoituksen asunnonvaihtopörssiin tai vaikkapa irtisanoa vuokrasuhteensa asukkaan omilla nettisivuilla.
VVO-konserni kehittää jatkuvasti sähköisten palvelujen valikoimaansa, jotta asiointi olisi mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Viimeisin uudistus toukokuun alussa toi asukkaille ympäri Suomen mahdollisuuden varata ja vuokrata autopaikat helposti uudessa verkkopalvelussa.
Sähköisten palveluiden ohella 60 myyntineuvottelijaa ja 50 isännöitsijää ympäri Suomen pitävät huolta VVO-konsernin asukkaiden tarpeista. Henkilökohtaista palvelua tarjoaa myös vuosi sitten perustettu keskitetty asiakaspalvelukeskus.
Laaja vuokra-kotivalikoima löytyy osoitteista www.lumo.fi ja www.vvo.fi
Lisätietoja:
palvelupäällikkö Piia Hyvärinen, VVO-yhtymä Oyj, puh. 020 5083292
kehittämispäällikkö Juha Kurkela, VVO-yhtymä Oyj, puh. 020 5083773
etunimi.sukunimi@vvo.fi