Takaisin arkistosivulle
10.3.2020 | Uutiset

Lumo vuokraa kaikki asuntonsa uudistuneessa verkkokaupassa

Kojamo Oyj Tiedote 10.3.2020 klo 12.00

Asuntojen vuokraus on siirtynyt pysyvästi verkkoon ja on voimakkaassa kasvussa. Vuokra-asuntojen markkinaa uudistaneessa Lumo-verkkokaupassa on tehty jo yli 16 000 vuokrausta. Nyt www.lumo.fi uudistaa asunnon vuokrausta edelleen ja tarjoaa kaikki asuntonsa verkkokaupasta.

Uudistuneessa Lumo-verkkokaupassa voi tehdä asunnon vuokrauksen heti tai vaihtoehtoisesti ilmoittaa kiinnostuksensa tiettyyn asuntoon, minkä jälkeen Lumo on yhteydessä asiakkaaseen arkisin 24 tunnin aikana ja etsii asiakkaalle sopivan asunnon.

Jo puolet kaikista asuntovuokrauksista tehdään suoraan Lumo-verkkokaupassa, kun vuosi sitten osuus oli 37 prosenttia valtakunnallisesti. Vuokraamalla asunnon verkkokaupasta, ilman vuokravakuutta, verkkokauppa tekee asunnon vuokraamisen ylivoimaisen helpoksi ja vaivattomaksi. Vuokrauksen jälkeen asiakas voi muuttaa omaan Lumo-kotiin parhaimmillaan jo seuraavana päivänä.

“Asuntojen vuokraus on siirtynyt pysyvästi verkkokauppaan, ja Lumo tarjoaa nyt kaikki asuntonsa verkkokaupasta. Otamme yhteyttä asiakkaaseen arkisin 24 tunnin aikana siitä, kun olemme saaneet asiakkaalta toiveen yhteydenottoon, ja etsimme hänelle sopivan kodin. Lumo-verkkokauppa on tärkeä osa strategista tavoitettamme olla alan paras asiakaskokemuksessa”, liiketoimintajohtaja Tiina Kuusisto sanoo.

Tyypillinen verkkokaupasta asunnon vuokraava asiakas on esimerkiksi työn perässä toiselle paikkakunnalle tai kaupungin toiselle alueelle muuttava sinkku tai pariskunta, joka etsii kotia sopivan etäisyyden päässä työpaikasta lähellä palveluja ja hyvien liikenneyhteyksien varrelta. Lisäksi Lumo-kodista toiseen Lumo-kotiin muuttavat ovat löytäneet palvelun.

Myös perheelliset sekä laadukasta ja turvallista asumista etsivät luottavat Lumo-verkkokauppaan, joka antaa myös tyytyväisyystakuun. Tyytyväisyystakuu tarkoittaa, että asiakas voi vakuuttua vielä asuntoesittelyssä siitä, että asunto on varmasti hänelle sopiva. Tyytyväisyystakuuta käytetään verkkokauppavuokrauksissa vain vähän: lähes aina myös tyytyväisyystakuuta käyttävät ovat tyytyväisiä asuntovalintaansa.

“Kehitämme asumisen edelläkävijänä digitaalisia palvelujamme voimakkaasti. Vuonna 2019 toimme asukkaillemme My Lumo -palvelun, ja nyt uudistimme jo asemansa vakiinnuttaneen Lumo-verkkokaupan. Hyvä vauhti verkkopalveluidemme kehittämisessä jatkuu. Digitaalinen tiekarttamme sisältää tulevaisuudessa merkittäviä uudistuksia helpottamaan asukkaidemme arkea ja yhteisöllisyyttä”, digijohtaja Katri Harra-Salonen kuvaa.

Lumo-kodin valitessaan asiakas saa käyttöönsä asiakaspalvelun auttamaan arjen asioissa ja ongelmissa. Lisäksi oma isännöitsijä ja ammattitaitoinen huoltoyhtiö pitävät huolta kodin ympäristöstä. Asukkaiden hyödynnettävissä on kattava ja koko ajan kasvava valikoima arjen helppoutta tuovia ja rahanarvoisia palveluita.

Haastattelupyynnöt: markkinointi- ja viestintäjohtaja Irene Kantor, Kojamo Oyj, puh. 020 508 3589, irene.kantor@kojamo.fi

Lisätiedot:

Kojamo Oyj,
liiketoimintajohtaja, Asiakkuudet, Tiina Kuusisto, puh. 020 508 3003
digijohtaja, Katri Harra-Salonen, puh. 020 508 4237

Kojamo on Suomen suurin yksityinen asuntosijoitusyhtiö ja asumisen rohkea uudistaja. Tehtävämme on luoda parempaa kaupunkiasumista. Lumo-brändimme tarjoaa ympäristöystävällistä asumista ja palveluita Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa. Kehitämme aktiivisesti sijoituskiinteistöjemme arvoa rakennuttamalla uutta, ostamalla ja kehittämällä olemassa olevaa kiinteistökantaa. Haluamme olla asumisen edelläkävijä ja asiakkaan ykkösvalinta. Kojamon osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla. https://kojamo.fi/