”Koti ei ole enää vain elämän keskipiste vaan myös uusi alusta arkea helpottaville palveluille”, kirjoittaa Jani Nieminen Talouselämän blogissa. Kojamon 50-vuotisjuhlavuotena panostetaan parempaan kaupunkiasumiseen ja kehitetään uusia asumisen palveluita:
Asunto palveluilla ‒ Kaupunkiasumisen suurin kehitysloikka vasta edessä
Lue edelliset blogikirjoitukset
Lue edelliset blogikirjoitukset
Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta
Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.