Takaisin arkistosivulle
19.2.2019 | Blogit

Anu Nurro Kauppalehden blogissa: ”Ilo palvella, rohkeus uudistaa, hinku onnistua – Kojamon arvot luotiin yhdessä ja nyt ne ohjaavat kaikkea tekemistä”

Kojamolla viedään läpi isoa yrityskulttuurin uudistusta. Kun työnä on uudistaa asumista, myös toiminnalta vaaditaan dynaamisuutta ja energisyyttä, kirjoittaa Kojamon henkilöstöpäällikkö Anu Nurro:

Ilo palvella, rohkeus uudistaa, hinku onnistua – Kojamon arvot luotiin yhdessä ja nyt ne ohjaavat kaikkea tekemistä (19.2.2019)

Edelliset blogikirjoitukset:

Edelliset blogikirjoitukset:

Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta

Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.