Takaisin arkistosivulle
5.2.2019 | Blogit

Tiina Kuusisto Kauppalehden blogissa: ”Konmarita asiakaskokemus esiin”

Selkeys on asiakaslähtöisyyttä parhaimmillaan, kirjoittaa Kojamon liiketoimintajohtaja Tiina Kuusisto Kauppalehden blogissa:

Edelliset blogikirjoitukset:

Edelliset blogikirjoitukset:

Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta

Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.