05.03.2019
INNOVAATIOT, LUMO, DIGITALISAATIO

Ville Kilpi Kauppalehden blogissa: Asunnonkin voi vuokrata verkkokaupasta

Kuluttajat ovat siirtyneet verkkoon ja tottuneet asioimaan ajasta ja paikasta riippumattomasti. Tähän tarpeeseen Kojamo on halunnut vastata perustamalla Lumo-verkkokaupan, kirjoittaa aluejohtaja Ville Kilpi.

Asunnonkin voi vuokrata verkkokaupasta (5.3.2019)

Lue edelliset blogikirjoitukset 

Siirry Kauppalehden blogeihin >

Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta

Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.