Yhteystiedot medialle

Kojamon viestintä

Kojamon viestintä palvelee median edustajia kaikissa Kojamoon ja Lumo-koteihin liittyvissä kysymyksissä.

Marika Koskinen

Viestintäpäällikkö

Katri Viippola

Johtaja, henkilöstö, viestintä ja vastuullisuus

Viestintä

viestinta@kojamo.fi

Hiljainen jakso

Säännöllisesti julkaistavia taloudellisia raportteja edeltää hiljainen jakso, jonka aikana yhtiön edustajat eivät anna lausuntoja yhtiön liiketoimintanäkymistä, markkinoista, taloudellisesta tuloksesta tai ennusteista medialle tai muille osapuolille.

Lue lisää

Kuvapankki

Logot ja logonkäyttöohje saatavilla kirjautumatta kojamo.emmi.fi/public

Lumo-sanan käyttö

Lumo-brändinimeä tulee käyttää vain perusmuodossaan. Sitä ei saa taivuttaa. Nimen käyttö genetiivinä (Lumon) on Lumo-kodeista puhuttaessa kielletty, sillä tämä sanamuoto viittaa toiseen yritykseen.

Tekstissä Lumo-nimeen voidaan yhdistää yhdysviivalla sana, jota voidaan taivuttaa. Esimerkit: Lumo-brändin, Lumo-kotien, Lumo-verkkokaupan.

Päivitetty 15.10.2025