Kojamon viestintä
Kojamon viestintä palvelee median edustajia kaikissa Kojamoon ja Lumo-koteihin liittyvissä kysymyksissä.
 
			
		Marika Koskinen
Viestintäpäällikkö
 
			
		Katri Viippola
Johtaja, henkilöstö, viestintä ja vastuullisuus
Viestintä
viestinta@kojamo.fi
Hiljainen jakso
Säännöllisesti julkaistavia taloudellisia raportteja edeltää hiljainen jakso, jonka aikana yhtiön edustajat eivät anna lausuntoja yhtiön liiketoimintanäkymistä, markkinoista, taloudellisesta tuloksesta tai ennusteista medialle tai muille osapuolille.
Kuvapankki
Logot ja logonkäyttöohje saatavilla kirjautumatta kojamo.emmi.fi/public
Lumo-sanan käyttö
Lumo-brändinimeä tulee käyttää vain perusmuodossaan. Sitä ei saa taivuttaa. Nimen käyttö genetiivinä (Lumon) on Lumo-kodeista puhuttaessa kielletty, sillä tämä sanamuoto viittaa toiseen yritykseen.
Tekstissä Lumo-nimeen voidaan yhdistää yhdysviivalla sana, jota voidaan taivuttaa. Esimerkit: Lumo-brändin, Lumo-kotien, Lumo-verkkokaupan.
Päivitetty 15.10.2025