Isännöitsijän näkökulmasta katsottuna asukkaan hiljaisuus tarkoittaa yleensä kiitosta. Asumiseen liittyvät arjen asiat toimivat niin kuin pitää. Hiljaisuus voi kuitenkin myös tarkoittaa, ettei asukkaalla ole ollut sopivaa kanavaa tyytymättömyytensä ilmaisemiseen, kirjoittaa Kojamossa isännöitsijänä toimiva Miika Mäkelä:
Hiljainen asukas on isännöitsijän kiitos – Vai onko sittenkään? (26.3.2019)
Lue edelliset blogikirjoitukset
Lue edelliset blogikirjoitukset
Siirry Kauppalehden blogeihin >
Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta
Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.