Kojamo Oyj:n asiakkuusjohtaja Juha Heino pohtii palveluyrityksen mahdollisuuksia erottautua kilpailijoista ja tuottaa lisäarvoa asiakkaille.
Lue lisää:
- Juha Heino: Sorsametsällä vai asiakkaan asialla? (30.5.202017)
Muista myös edelliset kirjoitukset:
- Mikko Pöyry: Palveluiden digitalisaatio pala kerrallaan (3.5.2017)
- Kim Jolkkonen: Uudenlainen asuminen ei synny pelkästään asuntoja pienentämällä (26.4.2017)
- Pasi Kujansuu: Talkkari on pop! (19.4.2017)
- Juha Heino: Panttivangin NPS (12.4.2017)
- Irene Kantor: Parempaa palvelua, kiitos! (5.4.2017)
- Jani Nieminen: Uhriutumisesta uudistumiseen (28.3.2017)
- Mikko Suominen: ”Hyljeksittyjä” toimistoja vai haluttuja asuntoja? (22.3.2017)
- Kimmo Rintala: Jos kotiovi toimisi avaimettomasti kuin auto – Tämä tarina on scifiä vain puoliksi (15.3.2017)
- Juha Heino: Anteeksi, missä saa jonottaa? (21.2.2017)
- Kim Jolkkonen: Parempaa asumistako? Suomalaisten koteja rakennetaan täysin parkkipaikkojen ehdoilla (18.1.2017)
- Jani Nieminen: Voidaanko asuntojen hintakehitystä muuttaa alan yhteistyöllä? (9.12.2016)
Kojamo Oyj keskittyy asuntosijoittamiseen Suomessa ja uudistaa vuokra-asumista tehden siitä entistä haluttavampaa. Asuntosijoitusyhtiön visiona on olla asumisen edelläkävijä ja asiakkaan ykkösvalinta.
Blogissamme asumisen ammattilaiset kertovat näkemyksiään ajankohtaisista ilmiöistä, hyvästä asumisesta ja työskentelystä näiden asioiden parissa. Ääneen pääsevät niin Kojamo-konsernin asiantuntijat ja työntekijät kuin asukkaamme ja yhteistyökumppanimmekin.
Lue lisää
- https://blog.kauppalehti.fi/parempaa-kaupunkiasumista/sorsametsalla-vai-asiakkaan-asialla