Takaisin arkistosivulle
26.1.2016 | Yleinen

Hyvä asiakaspalaute myyntineuvottelijan motivaattorina

2015-05-29T13-21_-609816378_50

Ville Kilpi on työskennellyt Kojamo-konsernissa vuodesta 2012

Kojamo-konsernin uusi nettiasuntovuokraamo Kotinyt.fi on muuttanut Kojamo-konsernin myyntineuvottelijoiden työnkuvaa.

– Toimin pääkaupunkiseudun vuokrausyksikössä yhtenä Lumo kotinyt.fi-vastaavista myyntineuvottelijoista, kertoo Ville Kilpi.
– Uusi palvelu antoi asiakkaalle vapauden ja vallan valita itselleen sopivimman vuokrakodin. Liiketoimintamme on pysynyt samana, mutta myyntineuvottelijan työhön on tullut mukaan entistä enemmän piirteitä verkkokauppakulttuurista: palvelemme asiakasta tarjoamalla internetpalvelussa mahdollisimman tarkat ja yksityiskohtaiset tiedot ja kuvat vuokrattavista asunnoista. Niiden perusteella asiakkaan on turvallista tehdä vuokrauspäätös nopeasti, varsinkin kun tyytyväisyystakuu varmistaa, että vuokrattava asunto on sellainen kuin lupasimme.

– Palkitsevinta työssäni on asiakaspalaute ja tyytyväinen asukas! On myös hienoa työskennellä yrityksessä, jossa uskalletaan tarttua haasteisiin ja ottaa käyttöön uusia toimintatapoja ensimmäisenä alalla.

Ville aloitti työt Kojamo-konsernin asiakaspalvelussa loppuvuodesta 2012. Sittemmin hän sai omia kohteita vastuulleen ja hoiti niiden vuokrauksen ja huoneistotarkastukset. Nykyään Lumo kotinyt.fi -palvelun lisäksi toimenkuvaan kuuluvat toimitilojen vuokraukset.

– Pidän myyntityöstä: siinä riittää draivia ja haasteita. Se on antoisaa varsinkin, kun vastuuta tulee lisää ja pääsee mukaan erilaisiin projekteihin. Näen myös suuren yrityksen etenemis- ja kehittymismahdollisuudet hyvinä.

– Kojamo-konsernin työympäristöä ja omia työkavereitani en voi tarpeeksi hehkuttaa – he ovat mahtavia ja tukea löytyy aina. Täällä ei onneksi pantata tietoja työkavereilta ja huumori saa kukkia rauhassa.