Kojamon yrityskulttuuri ja arvot

Yhtiömme tavoitteena on olla erinomaisesta asiakaskokemuksesta tunnettu ja hyvää taloudellista tulosta tekevä asuntosijoitusyhtiö. Missiomme mukaisesti luomme parempaa kaupunkiasumista. Haluamme olla asumisen edelläkävijä sekä asiakkaan ykkösvalinta.

Erinomainen asiakaskokemus on meille tärkeää

Kaikessa tekemisessämme korostuu asiakaskokemuksen arvostaminen. Asiakaskokemus rakentuu tavastamme toimia, ammattitaidosta, asenteestamme asiakkaidemme palvelemiseen ja halusta ratkaista asiakkaan ongelmat kerralla kuntoon. Haluamme toimia ja kehittää toimintaamme joka päivä tavoitteenamme erinomainen asiakaskokemus.

Yrityskulttuurimme perustan luovat energiset ja eteenpäin vievät arvomme:

Ilo palvella 

Hinku onnistua

Rohkeus uudistaa

Strategiamme näkyy arjessa

Asetamme toiminnallemme tavoitteita ja autamme toisiamme onnistumaan niiden saavuttamisessa. Haluamme nostaa esiin tavoitteidemme mukaisia onnistumisia sekä etsiä yhdessä uusia ratkaisuja entistäkin parempaan toimintaan. Strategisten painopisteiden kokonaisuus tähtää Omistaja-arvon pitkäjänteiseen kehittämiseen.

Strategiset painopisteemme

  • Paras asiakaskokemus,
  • Omistaja-arvon pitkäjänteinen kehittäminen,
  • Johtava kestävässä kehityksessä sekä
  • Osaavin ja energinen työpaikka

Vahvistamme yhdessä yrityskulttuuriamme

Meille on tärkeää toimia tasapuolisesti, reilusti, oikeudenmukaisesti ja tuloksellisesti. Uskomme, että töissä tulee olla hauskaa – vaikka teemme työtä tosissamme. Jokainen kojamolainen on osa yrityskulttuurimme rakentumista. Tuloksellisuuden kulttuurissa meillä on hinku onnistua tekemisessämme. Haluamme saavuttaa asetetut taloudelliset sekä toiminnalliset tavoitteemme.

Asiakkaan saappaat

Hyvästä työstä jaamme tunnustusta. Tunnustuksien tavoitteena on tukea yrityskulttuurimme vahvistumista sekä strategisten tavoitteidemme saavuttamista. Palkitsemme vuosittain Asiakkaan Saappaat -palkinnolla henkilön tai tiimin, joka on tehnyt esimerkillistä työtä erinomaisen asiakaskokemuksen toteuttamisessa.