Paras asiakaskokemus
Työskentelemme vastuullisemman ja paremman kaupunkiasumisen puolesta. Lumo-brändi tarjoaa asukkaillemme parhaan asumisen asiakaskokemuksen. Päätavoitteinamme ovat tyytyväinen asukas ja suositteluhalukkuuden (NPS) kasvattaminen.
Paras asiakaskokemus -painopisteen tavoitteet
Tyytyväinen asukas
- Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien viestinnän helppoudesta asiointikanavasta riippumatta on 4,5/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
- Lisäämme vastuullista asumista ja asukkaiden omaa hyvinvointia edistäviä palveluita.
- Vuoden 2023 loppuun mennessä kotitalouksistamme 90 prosenttia hyödyntää My Lumo -palvelua.
Ympäristöystävällinen ja vastuullinen Lumo
- Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien jätteiden lajittelun ja kierrättämisen helppoudesta ja toimivuudesta on 4/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
- Tehostamme asukkaidemme jätteiden lajittelua ja vähennämme sekajätteen määrää vuosittain. Vuoteen 2025 mennessä vähintään 80 prosentissa Lumo -kodeista on nelijakoinen lajitteluratkaisu.
- Vuoden 2025 loppuun mennessä vähintään 70 prosenttia kiinteistöjemme kodinkoneista on luokitukseltaan energiatehokkaita.
Turvallisuus ja viihtyisyys
- Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien turvallisuudesta ja viihtyisyydestä on 4/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
- Kaikissa kiinteistöissämme on vuoden 2025 loppuun mennessä energiatehokas ja turvallisuutta lisäävä riittävä valaistus.
- Huolehdimme asuntojen terveellisistä sisäympäristön olosuhteista.
- Edistämme asumisen yhteisöllisyyttä esimerkiksi aktiivisten Lumo-tiimien avulla.
- Edistämme Asiakkaan silmin -toimintamalliamme.
Asumisen älyratkaisut ja lisäpalvelut
- Asukkaidemme antama arvosana Lumo-kotien arkea helpottavista vastuullista asumista edistävistä palveluista on 4/5 vuoden 2023 loppuun mennessä.
- Vuoden 2025 loppuun mennessä kaikissa kiinteistöissämme on mahdollisuus yhteiskäyttökulkuneuvoon.
Päivitetty 21.2.2023