Takaisin arkistosivulle
4.5.2016 | Uutiset

Lumo joukkoistaa uuden asumisen konseptin InnoDay:ssa

VVO-konsernin tulevaisuuden kestävän asumisen brändi Lumo haastaa nuoret ideoimaan uusia asumisen palveluja, sekä luomaan uudenlaista asukasyhteistyötä ja yhteisöllisyyttä niin taloyhtiöiden, kortteleiden kuin kaupunginosien ympärille. Vuoden 2016 aikana markkinoille tuotava uusi Lumo-asumisen konsepti julkistetaan joukkoistamalla se Innokampuksen järjestämässä maailman suurimmassa nuorten joukkoinnovointitapahtumassa InnoDay:ssa.

LumoLab

InnoDay:ssa 10 000 nuorta ympäri Suomen täyttää Hartwall Arenan 11.5.2016 ideoillaan. Tapahtuman aikana nuoret pääsevät ratkomaan 100 yrityksen haasteita ja inspiroitumaan omien unelmiensa toteuttamiseen. Päivän huipentaa Innovaatioshow, jossa terävimmät nuoret ja parhaat bisnesideat palkitaan Hjallis Harkimon Business Kampuksessa. Lisäksi Hartwall Arena on täynnä innostavia valmennusalueita, joissa nuoria valmennetaan ideointiin, bisnekseen ja menestymiseen.

– Asiakkaiden kuuntelu on meillä laadukkaan asumisen brändirakennuksen keskiössä. Haluamme antaa asiakkaille vapaat kädet asuntojen vuokrauksessa Lumo Kotinyt.fi-palvelun kautta, ja nyt viemme asiakkaille annettavan vallan ajatusta hiukan pidemmälle. Pilotoimme konseptia uuden tyyppisestä Lumo-asunnosta, jossa asiakas voi vaikuttaa lopputulokseen, VVO-yhtymä Oyj:n asiakkuusjohtaja Juha Heino kertoo.

Lisätietoja:

Asiakkuusjohtaja Juha Heino, VVO-yhtymä Oyj, puh. 0407173250, juha.heino(at)vvo.fi

VVO-yhtymä Oyj tarjoaa Lumo- ja VVO-brändeillä turvallista, monipuolista ja vaivatonta vuokra-asumista sekä asumisen palveluiden valikoiman erilaisiin elämäntilanteisiin. Seuraavan kolmen vuoden aikana VVO-konsernin tavoite on investoida voimakkaasti asuntotarjonnan kasvuun rakennuttamalla uutta ja ostamalla jo olemassa olevaa kiinteistökantaa.