26.01.2018
ASUMISEN RATKAISUT

Lumo voitti kaksi Effie Awards 2017 -palkintoa ja uudisti markkinointia

Lumo voitti tuplasti pronssia Effie Awards 2017 -kilpailussa. Effie on maailman laajin ja arvostetuin markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaava kilpailu. Lumo voitti sekä bisnes- että media-sarjassa: bisnes-sarjan Effiellä palkittiin Lumo – kaupallinen rakkaustarina -kampanja ja media-sarjan pronssipalkinto saatiin kampanjalla Lumo x Tinder – It’s a match.

”Lumo tekee nyt todistetusti tuloksellista markkinointia. On hienoa saada tunnustusta erinomaisesti tehdystä työstä. Effie on monen markkinoijan unelmapalkinto, koska se mittaa ennen kaikkea tuloksellisuutta. Bisnes-sarjassa voitimme palkinnon vuokra-asumisen profiilinmuutosmarkkinoinnilla. Lumo on uudistajabrändi, joka vetoaa tunteeseen ja murtaa myyttejä. Kiitos kuuluu koko tiimille Lumo-markkinoinnissa, mainostoimisto TBWA/Helsingissä ja ToinenPhd:ssä”, markkinointi- ja viestintäjohtaja Irene Kantor sanoo.

Tuomariston mukaan media-valinta oli innovatiivinen, minkä vuoksi Lumo saavutti myös media-sarjan pronssi-Effien: ”Kun vuokra-asuntoja ryhdytään tarjoamaan Tinderissä, on keksitty jotain aivan uutta ja hämmentävän rohkeaa. Lumo-brändin ja TBWA\Helsingin poikkeuksellinen strategia tuotti poikkeuksellisen hyvät tulokset ja pronssisen Effien.”

Lisätiedot: Irene Kantor, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. 040 535 9227

Effie Awards -kilpailu

Effie on maailman laajin ja arvostetuin markkinointiviestinnän tehokkuutta mittaava kilpailu. Sen omistaa Effie Worldwide Inc. Kilpailun perusti New York American Marketing Association (NYAMA) vuonna 1968. Effie on rekisteröity tavaramerkki. Effie-kilpailua järjestetään 42 maassa. Suomessa Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liito MTL ry järjestää kilpailun nyt 16. kerran. Vuonna 2017 kilpailun pääyhteistyökumppanina on tuttuun tapaan Sanoma Media Finland.

Lisää tietoa Effie Awards 2017 palkinnoista

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa.