Selkeys on asiakaslähtöisyyttä parhaimmillaan, kirjoittaa Kojamon liiketoimintajohtaja Tiina Kuusisto Kauppalehden blogissa:
Edelliset blogikirjoitukset:
- Jani Nieminen: Kaupunkiasuminen on muuttunut viidessä vuosikymmenessä: ”Suuri murros on edessämme” (29.1.2019)
- Pasi Kujansuu: ”Lämmitysjärjestelmä seuraa kun paukkupakkaset lähestyvät – Tekoäly ohjaa 26 000 Lumo-kodin lämmitystä sääennustetta seuraten” (22.1.2019)
- Teemu Suila: ”Koti digitalisoituu, jotta sinä voit chillailla” (15.1.2019)
Edelliset blogikirjoitukset:
- Jani Nieminen: Kaupunkiasuminen on muuttunut viidessä vuosikymmenessä: ”Suuri murros on edessämme” (29.1.2019)
- Pasi Kujansuu: ”Lämmitysjärjestelmä seuraa kun paukkupakkaset lähestyvät – Tekoäly ohjaa 26 000 Lumo-kodin lämmitystä sääennustetta seuraten” (22.1.2019)
- Teemu Suila: ”Koti digitalisoituu, jotta sinä voit chillailla” (15.1.2019)
Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta
Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.