Kojamon kehitysjohtaja Teemu Suila kirjoittaa Kauppalehden blogissa rakennusalan digitalisaatiosta ja siitä, miten sen avulla voidaan kehittää parempaa kaupunkiasumista.
Lue lisää:
- Koti digitalisoituu, jotta sinä voit chillailla (15.1.2019)
Lue lisää:
- Koti digitalisoituu, jotta sinä voit chillailla (15.1.2019)
Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta
Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.