Vuokra-asuminen on tänä päivänä paljon muutakin kuin vain neljä seinää – kuten palveluita, helppoutta ja vapautta, kirjoittaa Kojamon markkinointipäällikkö Hanna-Maarit Nieminen.
Älä ikinä rakastu seiniin (2.4.2019)
Lue edelliset blogikirjoitukset
Lue edelliset blogikirjoitukset
Siirry Kauppalehden blogeihin >
Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta
Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.