Kojamolla viedään läpi isoa yrityskulttuurin uudistusta. Kun työnä on uudistaa asumista, myös toiminnalta vaaditaan dynaamisuutta ja energisyyttä, kirjoittaa Kojamon henkilöstöpäällikkö Anu Nurro:
Edelliset blogikirjoitukset:
- Pasi Kujansuu: ”Luopuisitko mukavasta huonelämpötilasta ilmaston vuoksi?” (29.1.2019)
- Tiina Kuusisto: ”Konmarita asiakaskokemus esiin” (5.2.2019)
- Jani Nieminen: ”Suuri kaupunkiasumisen murros on edessämme” (29.1.2019)
- Pasi Kujansuu: ”Lämmitysjärjestelmä seuraa kun paukkupakkaset lähestyvät – Tekoäly ohjaa 26 000 Lumo-kodin lämmitystä sääennustetta seuraten” (22.1.2019)
- Teemu Suila: ”Koti digitalisoituu, jotta sinä voit chillailla” (15.1.2019)
Edelliset blogikirjoitukset:
- Pasi Kujansuu: ”Luopuisitko mukavasta huonelämpötilasta ilmaston vuoksi?” (29.1.2019)
- Tiina Kuusisto: ”Konmarita asiakaskokemus esiin” (5.2.2019)
- Jani Nieminen: ”Suuri kaupunkiasumisen murros on edessämme” (29.1.2019)
- Pasi Kujansuu: ”Lämmitysjärjestelmä seuraa kun paukkupakkaset lähestyvät – Tekoäly ohjaa 26 000 Lumo-kodin lämmitystä sääennustetta seuraten” (22.1.2019)
- Teemu Suila: ”Koti digitalisoituu, jotta sinä voit chillailla” (15.1.2019)
Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta
Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.