02.04.2019
ASUMISEN RATKAISUT, LUMO

Hanna-Maarit Nieminen Kauppalehden blogissa: Älä ikinä rakastu seiniin

Vuokra-asuminen on tänä päivänä paljon muutakin kuin vain neljä seinää – kuten palveluita, helppoutta ja vapautta, kirjoittaa Kojamon markkinointipäällikkö Hanna-Maarit Nieminen.

Älä ikinä rakastu seiniin (2.4.2019)

Lue edelliset blogikirjoitukset 

Siirry Kauppalehden blogeihin >

Kojamo – Parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuotta

Kojamo haluaa olla asumisen edelläkävijä ja parempaa kaupunkiasumista arvostavan asiakkaan ykkösvalinta. Uudistamme Lumo-brändimme kautta suomalaista vuokra-asumista ja teemme siitä entistä haluttavampaa. Olemme investoineet viimeksi kuluneen viiden vuoden ajan noin kaksi miljardia euroa vuokra-asuntoihin Suomen kasvukeskuksissa: Edistämme siten kaupungistuvan Suomen kilpailukykyä ja hyvinvointia sekä helpotamme työperäistä liikkuvuutta. Panostamme yhä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja asiakaskokemukseen. Kojamo – parempaa kaupunkiasumista jo 50 vuoden ajan.